قدردانی هند از تامین امنیت اتباع این کشور در ایران

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 16:38
نخست وزیر هند در گفتگو با رئیس جمهور ایران از تامین امنیت اتباع هند در شرایط جنگی قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، نارندرا مودی، نخست وزیر هند با اشاره به رایزنی تلفنی خود با مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: با رئیس‌جمهور، مسعود پزشکیان، گفت‌وگو کرده و عید فطر و نوروز را تبریک گفتم. ابراز امیدواری کردیم که این ایام فرخنده، صلح، ثبات و شکوفایی را برای منطقه غرب آسیا به همراه داشته باشد.

وی بدون اشاره به حمله تجاوزکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک ایران ادامه داد: حملات به زیرساخت‌های حیاتی در منطقه را که ثبات منطقه‌ای را تهدید کرده و زنجیره‌های تأمین جهانی را مختل می‌کند، محکوم کردم.

نخست وزیر هند افزود: بر اهمیت حفظ آزادی کشتیرانی و اطمینان از باز و امن ماندن مسیرهای دریایی تأکید کردم.

مودی همچنین نوشت: قدردانی خود را از حمایت مستمر ایران در تأمین ایمنی و امنیت اتباع هندی در ایران ابراز کردم.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.