«وانگ یی» خواستار خاتمه تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه تهران شد

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 16:36
وزیر خارجه چین در ارتباط با تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه تهران اعلام کرد: در درجه اول درگیری (علیه تهران) باید مهار شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه وزارت خارجه چین، وانگ یی وزیر امور خارجه چین در خصوص تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه تهران، امروز شنبه اعلام کرد: اولویت‌ های فوری، در درجه اول مهار و گسترش درگیری و جلوگیری از دخالت بیشتر سایر کشورها است.

وزارت امور خارجه چین با صدور بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: این درگیری فزاینده نه تنها به ثبات عرضه انرژی جهانی آسیب رسانده است، بلکه باعث یک بحران عظیم انسانی نیز شده است.

وی سپس در ادامه خواستار تلاش بین‌ المللی یکپارچه برای برقراری آتش‌ بس فوری و تلاش‌ های میانجیگرانه بیشتر شد و از سازمان ملل و شورای امنیت خواست تا مسئولیت خود را در بازگرداندن صلح و ثبات منطقه‌ای انجام دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.