ثبت ۷۱ مصدوم در حوادث نوروزی کردستان؛ فوتی نداشتیم

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 09:55
سنندج- رئیس اورژانس کردستان گفت: از ابتدای نوروز ۱۴۰۵ تاکنون ۷۱ نفر در استان مصدوم شده‌اند و هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک هدایی، با اشاره به آغاز مراسمات نوروز ۱۴۰۵ اظهار کرد: تا پایان شامگاه جمعه ۷۱ نفر در سطح استان دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند و خوشبختانه هیچ مورد فوتی در میان آنان به ثبت نرسیده است.

وی با تشریح جزئیات این آمار افزود: بیشترین تعداد مصدومان مربوط به شهرستان سقز با ۳۳ نفر است که شامل ۶ مورد آسیب چشمی، ۷ مورد سوختگی و ۲۰ مورد تروما می‌شود.

هدایی ادامه داد: در سنندج ۱۱ نفر (یک مورد چشم و ۱۰ مورد تروما)، مریوان ۱۲ نفر (۳ مورد چشم، ۴ مورد سوختگی و ۵ مورد تروما)، بانه ۹ نفر (۹ مورد تروما)، دهگلان ۳ نفر (یک مورد سوختگی و ۳ مورد تروما) و سروآباد ۳ نفر (یک مورد سوختگی و ۲ مورد تروما) مصدوم شده‌اند و در شهرستان‌های قروه، بیجار، کامیاران و دیواندره موردی گزارش نشده است.

رئیس اورژانس کردستان با تأکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در ایام تعطیلات تصریح کرد: رعایت قوانین رانندگی، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، توجه به ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی و مواد آتش‌زا، محافظت از چشم و پرهیز از رفتارهای پرخطر، از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از حوادث است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای اورژانس با آمادگی کامل در خدمت مردم هستند و انتظار می‌رود شهروندان با رعایت توصیه‌های ایمنی، نوروزی امن و بدون حادثه را سپری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.