پاداش ویژه آخرسال استاندار مازندران به کارکنان دولت

خبرآنلاین شنبه 01 فروردین 1405 - 09:33
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران از پاداش ویژه استاندار به کارکنان دولت در پایان سال خبر داد. ‎

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، عبدالرضا کریم پور با تشریح جزئیات بخشنامه جدید مبنی بر تخصیص ۷۵ درصد حقوق رفاهی به کارکنان دولت، از دستور ویژه استاندار مازندران در این خصوص خبر داد. وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی کشور و فشارهای ناشی از جنگ اقتصادی تحمیلی، اظهار داشت: با توجه به دغدغه اصلی استاندار محترم برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان خدوم دولت، تمامی تلاش خود را به کار گرفتیم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود و جابجایی اعتبارات، رفاه نسبی را برای این عزیزان فراهم آوریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران، اظهار داشت: استاندار محترم با تأکید ویژه بر لزوم حمایت از کارکنان دولت، دستور دادند تا سقف ۷۵ درصد از حقوق رفاهی مشمولین پرداخت حقوق استانی، تخصیص و ابلاغ گردد. این اقدام با هدف بهبود شرایط اقتصادی و رفاهی کارکنان صورت گرفته و به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

وی در ادامه بیان داشت: این تدبیر استاندار پرتلاش مازندران، نشان‌دهنده اهمیت بالای ایشان به معیشت تمامی اقشار جامعه، به ویژه کارمندان دولت است که در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم قرار دارند. ما نیز در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، خود را موظف به اجرای دقیق دستورات استاندار در راستای تحقق اهداف رفاهی کارکنان می‌دانیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام، گامی مؤثر در جهت کاهش دغدغه‌های معیشتی کارکنان دولت و افزایش رضایتمندی آنان باشد و بتوانیم در آینده نیز با همکاری و همدلی، گام‌های موثرتری در این زمینه برداریم.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.