سمنان امشب حماسه آفرید؛ حضور حماسی‌تر مردم در همان نقطه که دشمن زد

مشرق نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 00:26
سمنانی‌ها، تنها چند ساعت پس از حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به این شهرستان، با حضوری پرشورتر از همیشه در همان نقطه‌ای که مورد هدف قرار گرفته بود، فریاد ضد استکباری سر دادند.

به گزارش مشرق، مردم متدین و خداجوی شهرستان سمنان علیرغم حملات چند ساعت قبل رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به این شهرستان، همزمان با شامگاه جمعه، تجمع گسترده ای را برگزار کردند.

مردم سمنان در این تجمع به یاد ۱۱ شهیدی که حملات امروز به دنبال داشت، شعارها مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و خواستار انتقام این شهدا از سوی نیروهای مسلح ایران اسلامی شدند.

مردم سمنان با رشادت و شجاعت در حوالی همان نقطه ای که چند ساعت قبل مورد هدف دشمن دژخیم قرار گرفته بود، اجتماعی بزرگ را برپا کرده و فریاد های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

مردم شهمیرزاد، مهدیشهر و درجزین که امروز مورد حمله دشمن قرار گرفتند نیز مشابه چنین تجمع بزرگی را پرشور تر از روزهای قبل برگزار کرده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

تجمع امشب مردم سمنان حتی پرشور تر از شب های دیگر برگزار شد تا مردم به دشمنان بگویند که با این حملات کوردلانه، تسلیم نشده و حتی قوی تر در میدان حضور پیدا خواهند کرد.

منبع: مهر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.