نخست‌وزیر انگلیس شهروندان بریتانیایی را به خطر می‌اندازد

صدا و سیما شنبه 01 فروردین 1405 - 00:17
وزیر امور خارجه در صفحه مجازی خود، نوشت: آقای استارمر، نخست‌وزیر انگلیس با نادیده گرفتن خواست مردم این کشور و در اختیار قرار دادن پایگاه‌ها برای حمله آمریکا علیه ایران، جان شهروندان بریتانیایی را به خطر می‌‍اندازد.

نخست‌وزیر انگلیس شهروندان بریتانیایی را به خطر می‌اندازد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس عراقچی در واکنش به تصمیم نخست‌وزیر انگلیس درباره در اختیار آمریکا قرار دادن پایگاه‌ها برای حمله علیه کشورمان، نوشت: ایران، حق مشروع خود در دفاع از خویش را اعمال خواهد کرد.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: اکثریت قاطع مردم انگلیس، هیچ تمایلی به حضور در جنگ انتخابی اسرائیل و آمریکا علیه ایران ندارند.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.