پیام نوروزی پزشکیان خطاب به مردم: خدا حال ما را بهتر از وضعیتی کند که در آن قرار داریم

خبرآنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 19:23
مسعود پزشکیان گفت: دعایی که ما همیشه در حلول سال جدید قرائت می‌کنیم درخواستی از خداوند بزرگ است که خدا حال ما را بهتر از وضعیتی کند که در آن قرار داریم و دل‌های ما را منقلب کند در جهت راه و مسیر خودش.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری پیام نوروزی خود برای 1405 را منتشر کرد.

بنابر گزارش ایسنا، متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

«قبل از هرچیز لازم است شهادت مقام معظم رهبری و خدمتگزاران خدوم این کشور را خدمت همه مردم عزیز و شریف کشور تسلیت عرض کنم.

دعایی که ما همیشه در حلول سال جدید قرائت می‌کنیم درخواستی از خداوند بزرگ است که خدا حال ما را بهتر از وضعیتی کند که در آن قرار داریم و دل‌های ما را منقلب کند در جهت راه و مسیر خودش.

امسال دو اتفاق مبارک در کنارهم برای ما رخ داد، یکی نوروز ماست و یکی عید سعید فطر ماست. نوروز در فرهنگ و باور ما از قرن‌ها و سده‌ها و هزاره‌های بسیار قدیم در کشور ما به عنوان یک آغاز نو در زندگی بوده است. در فرهنگ ما نوروز که تازه می‌شود سعی می‌کنیم تمام کینه‌ها و کدورت‌ها را کنار بگذاریم.

ادامه دارد

31215

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.