نخست‌وزیر پیشین قطر: اسرائیل و آمریکا با محاسبه نادرست وارد جنگ شدند / ایران تسلیم نخواهد شد / فکر می‌کنم جنگ دست‌کم 2 هفته دیگر ادامه یابد

شمال نیوز جمعه 29 اسفند 1404 - 12:18
شیخ حمد بن جاسم: ایران این جنگ را به جنگی فرسایشی تبدیل خواهد کرد / هر طرف، دست دیگری را گرفته و فشار می‌دهد؛ باید دید کدام‌یک زودتر کوتاه می‌آید.

به گزارش عصر ایران ، نخست وزیر پیشین قطر گفت: به‌عنوان یک تحلیلگر، می‌بینم این عملیات بدون محاسبه شروع شد؛ بدون برنامه پشتیبان آغاز شد و بدون آنکه بدانند این نبرد چگونه پایان خواهد یافت. زیرا هدف این بود که یا یک پیروزی سریع به‌دست بیاید یا جنگی فرسایشی شکل بگیرد که به سرعت به خیزش داخلی در ایران منجر شود. هیچ‌یک از این‌ها اتفاق نیفتاد.

 

شیخ حمد بن جاسم آل ثانی همچنین درباره ادامه جنگ و تاثیرات منفی آن بر اقتصاد منطقه و جهان هشدار داد.

 

 با گذشت بیش از دو هفته از اختلال شدید تردد در تنگه هرمز و تشدید بی‌سابقه تنش‌های نظامی در منطقه، شیخ حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی، نخست‌وزیر و وزیر خارجه پیشین قطر، در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی عربی، هشدار داد تداوم این وضعیت پیامدهایی جبران‌ناپذیر برای اقتصاد و امنیت جهان خواهد داشت.

 

نخست‌وزیر پیشین قطر


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.