پیام مدیرعامل شرکت گاز لرستان به مناسبت ۲۹ اسفند، روز ملی شدن صنعت نفت

خبرآنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 10:27
مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان، در پیامی فرارسیدن بیست‌ونهم اسفند ماه، روز ملی شدن صنعت نفت را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان، متن پیام حسین سپه چند بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بیست‌ونهم اسفند ماه یادآور رویدادی ماندگار در تاریخ صنعت انرژی کشور و نمادی از تلاش و همت ایرانیان در مسیر صیانت از سرمایه‌های ملی است؛ روزی که جایگاه صنعت نفت به عنوان یکی از پایه‌های مهم توسعه و پیشرفت کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

امروز نیز در شرایط حساس کنونی، کارکنان پرتلاش صنعت نفت و گاز با تعهد، تخصص و تلاش مستمر، مسئولیت خطیر تأمین و پایداری انرژی کشور را بر عهده دارند و با حضور مؤثر در عرصه‌های مختلف عملیاتی، فنی و پشتیبانی، برای استمرار خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی تلاش می‌کنند.

 پیام مدیرعامل شرکت گاز لرستان به مناسبت ۲۹ اسفند، روز ملی شدن صنعت نفت

اینجانب ضمن گرامیداشت این روز، از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند کارکنان صنعت نفت و گاز کشور، به‌ویژه همکاران گرانقدر در شرکت گاز استان لرستان و همچنین همراهی خانواده‌های محترم آنان قدردانی نموده و توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران این عرصه را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم. 

حسین سپه‌وند  

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان
 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.