فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مورد اصابت قرار گرفت جنگنده F35 آمریکایی ر آسمان ایران توسط سامانههای پدافندی کشور تاکید کرد که شکارچی F35 ها از خودِ جنگنده خطرناکتر است.
سردار سید مجید موسوی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«خطرناکتر از F35 ها، پهپادهای رزمی و جاسوسی و هواپیماهای گرانقیمت و پر ادعای آمریکایی، چیزی است که آنها را در آسمان شکار میکند؛ آنهم با دانش و توان جوانان روزهدار، مومن و مجاهد.»
به گزارش ایسنا، شامگاه پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۴، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیهای اعلام کرد که جنگنده راهبردی f35 ارتش متخاصم آمریکا را در آسمان مرکزی ایران مورد اصابت و آسیب جدی قرار داده است.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.