سرمربی تیم ملی: دختران ما با دشمنان مقابله کردند و سربلند شدند

همشهری آنلاین جمعه 29 اسفند 1404 - 02:00
سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان، اقدام شاگردانش در بازگشت به ایران را ستود.

به گزارش همشهری آنلاین؛ اسم استقبال مردم تهران از بانوان ملی‌پوش فوتبال کشورمان پس از بازگشت به ایران اظهار داشت: خیلی خوشحال هستم که به وطن عزیزم بازگشتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با اشاره به پاسخ منفی شاگردانش به فشارهای استرالیا و آمریکا بابت اقامت در یکی از این دو کشور تصریح کرد: همان‌گونه که شما مردم عزیز در خیابان‌ها با دشمنان مقابله می‌کنید، دختران ما هم در استرالیا (با دشمنان) مقابله کردند و با سربلندی از این میدان خارج شدند.

همچنین فاطمه شبان، بازیکن تیم ملی فوتبال بانوان در این مراسم گفت: تصور نمی‌کردم که مردم کشورمان این‌همه از اعضای تیم ملی استقبال کنند. خیلی خوشحال هستیم که به ایران بازگشته‌ایم. ایران وطن ماست و نمی‌ارزید که (در استرالیا) بمانیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.