صید ۱۵۰۰ تن ماهی در دریای مازندران

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 23:37
بابلسر - مدیرکل شیلات مازندران از صید حدود هزار و ۵۰۰ تن انواع ماهی در سواحل استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی صید انجام‌شده تاکنون به حدود ۷۷۵ میلیارد تومان رسیده است.

نیما حسین‌زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر افزود: از ابتدای دوره صید (مهرماه امسال) تا کنون حدود ۱۵۰۰ تن ماهی در سواحل استان صید شده است که ۳۳ درصد آن ماهی سفید و ۶۴ درصد ماهی کفال بوده است.

وی افزود: با نزدیک شدن به پایان دوره صید که معمولاً تا ۱۵ تا ۲۰ فروردین ماه ادامه دارد، پیش‌بینی می‌شود سهم صید ماهی سفید افزایش قابل توجهی داشته باشد، چرا که این بازه زمانی فصل اصلی صید این گونه است.

مدیرکل شیلات مازندران ارزش ریالی صید انجام‌شده تاکنون را حدود ۷۷۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: امسال صید مطلوبی در استان انجام شده و صیادان از وضعیت صید رضایت دارند.

حسین‌زاده با اشاره به نقش صید در تأمین نیاز بازار افزود: صیادان توانسته‌اند بخشی از نیاز پروتئینی جامعه به‌ویژه ماهی سفید را برای مردم و مهمانان حاضر در استان تأمین کنند.

وی در پایان با بیان اینکه بازارهای عرضه ماهی در استان در شرایط مناسبی قرار دارند، گفت: در حال حاضر عرضه و دسترسی به ماهی در بازارهای استان وضعیت خوبی دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.