هشدار قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) درباره احتمال حمله به زیرساخت‌های انرژی منطقه

عصر ایران پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 22:46
سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) از وجود نقشه‌هایی برای هدف قرار دادن تاسیسات انرژی در منطقه خبر داد و بر آمادگی نیروهای مسلح ایران تاکید کرد.

سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) گفت: برابر اخبار دریافتی، رژیم صهیونیستی قصد حمله به زیرساخت‌های انرژی در منطقه از جمله تاسیسات آرامکو را دارد که سوابق شرارت‌های رژیم برای متهم سازی ایران و ایجاد فتنه بین کشورهای منطقه مؤید این نیت پلید است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: همانطور که قبلاً نیز اعلام کردیم، نیروهای مسلح ایران تمام زیرساخت‌های متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهند داد و مسئولیت آن را رسماً می‌پذیرد و اعلام می‌نماید.

وی تاکید کرد: برابر اخبار دریافتی، رژیم صهیونیستی قصد حمله به زیرساخت‌های انرژی در منطقه از جمله تاسیسات آرامکو را دارد که سوابق شرارت‌های رژیم برای متهم سازی ایران و ایجاد فتنه بین کشورهای منطقه مؤید این نیت پلید می‌باشد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.