معاون اول رئیسجمهور، در پیامی خطاب به بانوان ورزشکار ایرانی بازگشته به کشور، ضمن خوشآمدگویی به آنان تاکید کرد: ایران خانه امن فرزندان این سرزمین است و دولت در کنار ورزشکاران میهندوست خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، از ریاست جمهوری، در پیام محمدرضا عارف به بانوان ورزشکار ایرانی آمده است: دختران عزیزم، بازگشتتان به خانه را از صمیم قلب خوشآمد میگویم. شما فرزندان این سرزمین هستید و ایران همیشه خانه امن شماست.
در ادامه پیام معاون اول رئیس جمهور آمده است: دولت جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار شما و همه ورزشکاران میهندوست خواهد بود و به امید خدا با هم مسیر آینده را بهتر از همیشه خواهیم ساخت.
عارف در پیام خود آورده است: بهزودی فرصت دیدار و گفتوگوی حضوری فراهم میشود و با اشتیاق شنونده سخنان شما خواهم بود.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.