طالبی: کرمان برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی آماده باشد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 19:19
کرمان- استاندار کرمان بر لزوم آمادگی این استان برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی ۱۴۰۵ تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی طالبی، در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در نوروز ۱۴۰۵، جدا از اینکه چه شرایطی داریم و یا پیش خواهد آمد، باید آمادگی لازم را برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی داشته باشیم و هماهنگی بین دستگاه‌ها در قالب ستاد تسهیلات سفر صورت گیرد.

وی افزود: روزی که شعار لبخند دنیا به کرمان ۱۴۰۵ را مطرح کردیم، براساس چشم‌اندازی بود از بهبود شرایط در حوزه گردشگری و رفع مشکلات مراودات بین‌المللی وجود داشت.

استاندار کرمان ادامه داد: شرایط آنچنان که پیش‌بینی می‌شد، محقق نشد و با جنگ تحمیلی ۱۲ روزه و رمضان، اتفاقات دی ماه و تحمیل شرایط اقتصادی بر کشور مواجه شدیم و همه مانعی بر سرراه شدند.

طالبی، با بیان اینکه در این بین فرصت‌ها برای برنامه‌ریزی و اجرای برخی کارها نیز از دست رفت افزود: در شرایط فعلی باید در زیرساخت‌ها شاهد اتفاقات خوب بوده و آماده‌سازی اماکن گردشگری را داشته باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.