آرامش نسبی در بازار مازندران ایجاد شده است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 19:15
ساری - استاندار مازندران گفت:با تقسیم استان به چهار منطقه نظارتی و فعال‌سازی تیم‌های بازرسی و ستاد تنظیم بازار، توانستیم آرامش نسبی در بازار ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یونسی رستمی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به میزبانی گسترده مازندران از میلیون‌ها گردشگر نوروزی گفت: این استان همچون گذشته، با وجود شرایط حساس کنونی، میزبان مهربان هم‌وطنان است و تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی، خدمات اقامتی و رفاهی اندیشیده شده است.

وی افزود: با تقسیم استان به چهار منطقه نظارتی و فعال‌سازی تیم‌های بازرسی و ستاد تنظیم بازار، توانستیم آرامش نسبی در بازار ایجاد کنیم. در حال حاضر کالاهای اساسی به وفور در استان موجود و در اختیار شهروندان قرار دارد.

استاندار مازندران گفت: برای رفاه حال مردم، برخی نانوایی‌ها شبانه‌روزی فعال شده‌اند و در بخش سوخت نیز جایگاه‌های ثابت و سیار در مسیرهای پرتردد مانند محور کندوان مستقر شده تا مشکلی در تأمین سوخت وجود نداشته باشد.

یونسی رستمی با تأکید بر پیگیری همزمان پروژه‌های عمرانی استان گفت: امسال اجرای بیش از ۱۲۰۰ پروژه عمرانی در دستور کار است و بخش قابل‌توجهی از آنها با سرعت مناسبی در حال انجام است؛ از جمله پروژه‌های راه‌سازی و برطرف کردن گره‌های ترافیکی در محورهای غربی استان که تاکنون حدود ۸۰ درصد آنها رفع شده است.

وی افزود: علاوه بر نظارت بر کالاهای اساسی، بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی نیز نظارت مستمر انجام می‌شود تا توسعه استان با شتاب ادامه یابد.

استاندار مازندران در پایان با قدردانی از همه مدیران، نیروهای نظارتی و امدادی گفت: هدف اصلی ما تثبیت معیشت مردم، جلوگیری از کوچک شدن سفره خانوار و ایجاد آرامش اقتصادی و روانی برای ساکنان و مهمانان مازندران است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.