دشمن حمله به اماکن غیرنظامی و اماکنی که بر طبق پروتوکلهای صلیب سرخ جهانی نباید مورد حمله قرار گیرند را برای خود جایز شمرده و حد و مرزی برای توحش خود قایل نیست.
رییس کمیته شفافیت شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: از ابتدای جنگ تحمیلی تاکنون ۱۷ پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت مورد اصابت پرتابه های دشمن قرار گرفته و نیروهای مستقر در این پایگاه نیز مجروح شدهاند.
به گزارش ایرنا، احمد صادقی روز چهارشنبه با اشاره به حضور مدیریت شهری در سطح شهر افزود: از مجموع این ۱۷ پایگاه، سه پایگاه به صورت اساسی مورد صدمه قرار گرفته است.
وی اظهار کرد: این نیروهای امدادی از روز نخست جنگ تاکنون فداکارانه در میدان حضور دارند و چندین نفر از آنان مجروح شدهاند.
صادقی با اشاره به حمله دشمن به اماکن غیرنظامی خاطر نشان کرد: دشمن حمله به اماکن غیرنظامی و اماکنی که بر طبق پروتوکلهای صلیب سرخ جهانی نباید مورد حمله قرار گیرند را برای خود جایز شمرده و حد و مرزی برای توحش خود قایل نیست.
وی یادآور شد: به فضل پروردگار و با مقاومت، صبر و ایثارگری مردم و نیروهای نظامی، امدادی و خدماتی این جنگ را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.