یک استقلالی دیگر از کادر فنی جدا شد

خبرورزشی پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 17:29
حمید عبدالوند یکی از دستیاران کادر فنی ریکاردو ساپینتو از استقلال جدا شد.

حمید عبدالوند، یکی از مربیان استقلال، از جمع آبی‌پوشان جدا شد. عبدالوند که در ۱۰ دیدار پایانی فصل گذشته به کادرفنی استقلال با هدایت مجتبی جباری اضافه شده بود، در ابتدای فصل جاری نیز با نظر مثبت ریکاردو ساپینتو به همکاری خود با استقلال ادامه داد اما با وجود درخواست باشگاه و همچنین سهراب بختیاری‌زاده برای ادامه همکاری، تصمیم به جدایی گرفت تا به این ترتیب یکی دیگر از اعضای کادرفنی ساپینتو نیز از جمع آبی‌پوشان جدا شود.

او در گفتگویی کوتاه اعلام کرد: «حضور در استقلال برای من افتخار بزرگی بود و قهرمانی جام حذفی یکی از بهترین لحظات دوران حرفه‌ای‌ام محسوب می‌شود. از آقای ساپینتو بخاطر اعتمادشان تشکر ویژه دارم و برای این باشگاه بزرگ و هواداران پرشورش آرزوی موفقیت دارم.»

بیشتربخوانید: بازیکنان استقلال بلاک شدند!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.