طهماسبی: حمله به ایران ناجوانمردانه بود

صدا و سیما پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 17:17
دارنده نشان نقره کشتی آزاد نوجوانان جهان و طلای بازی‌های آسیایی جوانان گفت: حمله به ایران ناجوانمردانه و بر خلاف اصولی اخلاقی بود و تا آخرین قطره خونمان از این کشور دفاع خواهیم کرد.

طهماسبی: حمله به ایران ناجوانمردانه بود
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پارسا طهماسبی با اشاره به شرایط کنونی و حمله رژیم صهیونی و آمریکا به خاک ایران اظهار داشت: حمله وحشیانه آمریکا و رژیم صهیونیستی نه تنها ناجوانمرانه بود بلکه بر ما واجب است تا پای جان و تا آخرین قطره خون در دفاع از هر خونی که به ناحق در این سرزمین ریخته می‌شود دفاع کنیم.

وی ادامه داد: ضمن برائت از دشمنان قسم خورده این مرز و بوم و جنایت‌های اخیرشان اعلام می‌کنیم تمامی ورزشکاران و قهرمانان در کنار مردم و زیر پرچم پر افتخار کشورمان تمام قد ایستاده و تا دست اجنبی از خاک کشور عزیزمان کوتاه نشود، آرام نخواهیم نشست.

این قهرمان کشتی عنوان کرد: همانطور که در عرصه ورزشی پرچم ایران عزیزمان را با تمام نیرو و همت بالا نگه داشته‌ایم، در عرصه نظامی هم با حمایت و دعای امام زمان (عج)، سربلند و پیروز این جنگ ناجوانمردانه خواهیم بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.