وانت پراید حامل ۴۸ کیلوگرم تریاک در شیراز توقیف شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 17:10
شیراز-فرمانده انتظامی شیراز از توقیف دو دستگاه خودرو قاچاقچیان شامل یک دستگاه وانت پراید حامل ۴۸ کیلوگرم تریاک و یک سواری ۴۰۵ (اسکورت کننده) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: بامداد پنجشنبه ۲۸ اسفندماه ماموران انتظامی شیراز از انتقال محموله مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران موفق شدند خودروی وانت پراید حامل مواد را مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را به همراه یک سواری ۴۰۵ (اسکورت کننده) متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شیراز با اشاره به کشف ۴۸ کیلوگرم تریاک در بازرسی از این خودرو تصریح کرد: ۲ نفر متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده، برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.