ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر در حمله دشمن آسیب دید

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 16:40
بوشهر- سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر از آسیب‌دیدگی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی و استخر سرپوشیده جنوب شهر بوشهر در پی موج انفجار ناشی از حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی کشتکار با اشاره به وضعیت فعالیت اماکن ورزشی در شرایط جنگی اظهار کرد: از ابتدای درگیری‌ها برای حفظ جان ورزشکاران، اماکن ورزشی در استان تعطیل شد، هرچند در برخی شهرستان‌ها با تشخیص مدیران محلی و در صورت وجود شرایط امنیتی، باشگاه‌های خصوصی اجازه فعالیت دارند.

وی افزود: در مرکز استان به دلیل شرایط بحرانی، همه اماکن ورزشی تعطیل است و برای فعالیت باشگاه‌ها در شهرستان‌ها نیز تأکید شده که این مراکز در فاصله مناسب از مناطق نظامی قرار داشته باشند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان بوشهر با بیان اینکه در جریان حملات دشمن موج انفجار ناشی از اصابت موشک‌ها به برخی تأسیسات اطراف، به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مهدوی و استخر سرپوشیده جنوب شهر بوشهر خسارت وارد کرده است، خاطرنشان کرد: در این حوادث همچنین واحدهای مسکونی کارکنان اداره‌کل ورزش و جوانان استان نیز آسیب دیده‌اند.

کشتکار با تأکید بر اینکه اماکن غیرنظامی از جمله مراکز درمانی، مسکونی و ورزشی در شرایط جنگی باید مصون باشند، گفت: متأسفانه در این حملات به چنین اصولی توجه نشده و حتی شاهد خسارت به مدارس، بیمارستان‌ها و اماکن ورزشی بوده‌ایم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.