آماده‌باش کامل ۳۵ پایگاه اورژانس سمنان

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 16:30
سمنان- رئیس اورژانس سمنان از آماده‌باش کامل ۳۵ پایگاه اورژانس در شهرستان‌های تابعه خبر داد و گفت: فعالان عرصه بهداشت و درمان علیرغم تمام خباثت دشمن، در صف اول خدمت‌رسانی به مردم ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان قرائیان ظهر پنجشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه علیرغم جنگ تحمیلی علیه ملت ایران اسلامی در هفته های اخیر، خدمات اورژانس و درمان پیش بیمارستانی در استان سمنان متوقف نشده است.

وی با بیان اینکه این در حالی است که ۳۶ دستگاه آمبولانس در سراسر کشورمان از ابتدای جنگ رمضان تاکنون مورد اصابت مستقیم و شلیک دشمن قرار گرفته است، افزود: این نشان دهنده اوج قساوت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران اسلامی است.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه اصحاب رسانه این روزها نقش مهمی در نشان دادن قساوت دشمن علیه ملت ایران دارند، گفت: ۴۷ پایگاه اورژانس در کشور یا مستقیماً هدف قرار گرفته و یا به واسطه هدف قرار دادن محیط پیرامونی، آسیب جدی دیده که سبب غیرفعال شدن آنها شده است.

قرائیان با بیان اینکه کل پایگاه های اورژانس در شهرستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان ۳۵ پایگاه است، گفت: همه این پایگاه ها علیرغم تمام تهدیدات دشمن فعال و به روز و در حالت آماده باش قرار دارد تا خدمات پیش بیمارستانی را ارائه کنند.

وی با بیان اینکه حملات خباثت بار دشمن تحت هیچ قاموس و نظام سیاسی و اخلاقی نمی گنجد تا جایی که ۳۷ واحد درمانی و بهداشتی کشورمان تنها در این نزدیک به سه هفته، تخریب شده است، گفت: فعالان عرصه بهداشت و درمان علیرغم تمام این خباثت ها در صف اول خدمت رسانی به مردم حضور دارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.