مقام اسراییلی: خوشبختانه ما تأسیسات انرژی مانند خلیج فارس نداریم!

عصر ایران پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:26
اهدافی را با واشنگتن تعیین کرده‌ایم و از آنها عقب‌نشینی نخواهیم کرد، که مهم‌ترین آنها رفع خطر موجودیتی از جانب ایران است.

آوی دیختر، عضو شورای امنیتی کوچک اسرائیل مدعی شد: خوشبختانه ما تأسیسات انرژی مانند خلیج فارس نداریم که ایران بتواند آنها را هدف قرار دهد.

به گزارش جماران؛ آوی دیختر، عضو شورای امنیتی کوچک اسرائیل مدعی شد: ما همه اهدافی را که در ایران مورد حمله قرار می‌دهیم با واشنگتن هماهنگ نمی‌کنیم.

 خوشبختانه ما تأسیسات انرژی مانند خلیج فارس نداریم که ایران بتواند آنها را هدف قرار دهد.

  اهدافی را با واشنگتن تعیین کرده‌ایم و از آنها عقب‌نشینی نخواهیم کرد، که مهم‌ترین آنها رفع خطر موجودیتی از جانب ایران است.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.