۶ بانوی زندانی در استان فارس آزاد شدند

خبرآنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:02
۶ بانوی زندانی از جرائم غیر عمد در واپسین روزهای پایانی سال و با همت خادمیاران و صلح‌یاران کانون‌های خدمت رضوی استان فارس آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش خبرآنلاین، حمزه اله یاری مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس، در این خصوص گفت: با هدف انجام فعالیت‌های امام رضایی خادمیاران و یاوران رضوی استان فارس در بیست عرصه خدمتی و از جمله آزادی زندانیان از جرائم غیر عمد ، این نوبت،آزادی ۶ بانو در دستور کار این مدیریت در استان فارس قرار گرفت.

اله یاری اضافه کرد: وجه‌المصالحه این تعداد مبلغ ۴۵ میلیارد و ۵۱۵ میلیون و۱۳۳هزار و۶۴۶ ریال تعیین شد که از این میزان مبلغ ۹میلیارد و ۷۱۳ میلیون ریال طلبکاران گذشت کردند و با تأمین مبلغی بالغ بر ۱۳ میلیاردو ۹۵۲میلیون ریال توسط زندانیان و یک میلیاردو۱۴۶میلیون ریال توسط اعسار و همچنین مساعدت ستاد دیه استان فارس به مبلغ ۱۹میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال و عنایت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی آستان قدس رضوی زمینه آزادی این ۶ بانو فراهم شد.

 او افزود: این اقدام پیام‌آور آن است که فرهنگ رضوی در بطن زندگی مردم جای گرفته و گذشت و احسان به زیباترین شکل در خانواده‌های مؤمن این دیار متجلی شده است.  

اله یاری ادامه داد: از ابتدای اجرای تفاهم‌نامه پویش نذر رهایی میان بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و ستاد دیه کشور که از شهریور ۱۴۰۰ شروع شده، تاکنون یک هزار و ۴۲۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند. 

مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس گفت: این موج بخشایش و هم‌دلی نشانی روشن از گسترش مکتب کرامت و عطوفت امام رضا(ع) در جای‌جای استان فارس است؛ مکتبی که در آن گذشت، احسان و رأفت پایه‌های اصلی بازگشت آرامش به دل‌ها و خانواده‌هاست و همچنان خادمیاران استان سرسخت در این خدمت فعالیت دارند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.