همه عوامل شهرداری در آماده‌باش کامل در ایام عید

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 14:19
شهردار منطقه ۱۱ تهران اعلام کرد : عوامل شهرداری در طول ایام عید نوروز در آماده‌باش کامل هستند تا هیچ خللی در روند خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

به گزارش خبرگزاری مهر ، مهدی قمی شهردار منطقه ۱۱ تهران اعلام کرد : اجرای برنامه‌های خدمات شهری و بازسازی نقاط آسیب‌دیده با گذاشتن جلسات متعدد با معاونان، شهرداران نواحی و روسای ادارات و معرفی پیمانکاران مرتبط، پیش می‌رود.

وی افزود: پاکسازی معابر، جمع‌آوری پسماند، ترمیم شیشه‌ها و بازسازی درب و پنجره‌ها به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و سرکشی روزانه به مناطق مختلف برای پیگیری کیفیت خدمات ادامه دارد.

قمی همچنین گفت: بازسازی مسیرهای آسیب دیده، نصب تجهیزات کنترل ترافیک و رفع نقاط حادثه‌خیز با نظارت مستقیم تیم مدیریت شهری انجام می‌شود تا ایمنی و رفاه شهروندان افزایش یابد.

وی در پایان خاطرنشان کرد : اسکان افراد آسیب‌دیده در هتل‌های طرف قرارداد و ارائه خدمات رفاهی به آنان به طور مستمر دنبال می‌شود. همچنین تمامی معاونان، شهرداران نواحی، روسای ادارات و عوامل شهرداری منطقه ۱۱ در طول ایام عید نوروز در آماده‌باش کامل هستند تا هیچ خللی در روند خدمت‌رسانی به شهروندان ایجاد نشود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.