پیشنهاد شورای عالی استان ها جهت رایگان شدن حمل و نقل عمومی درکلانشهرها

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 13:49
رئیس شورای عالی استان‌ها برای رایگان شدن حمل و نقل عمومی تا پایان فروردین ماه در سایر کلانشهرها پیشنهاد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از شورای عالی استان‌ها پس از تصمیم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس و سپس تصمیم شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر رایگان شدن حمل و نقل عمومی _مترو و اتوبوس_ تا پایان فروردین ۱۴۰۵، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو رئیس شورای عالی استان‌ها از شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان دارای ظرفیت حمل و نقل عمومی، درخواست کرد تا به این تصمیم بپیوندند.

وی تصویب این مهم را گامی برای خدمت‌رسانی به مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی، قدرشناسی از حضور آگاهانه مردم در صحنه حمایت از نظام و کشور و صرفه‌جویی در مصرف سوخت دانست و ابراز امیدواری کرد، دیگر شهرها به ویژه کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها، این موضوع را در دستور کار قرار داده و مصوب کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.