حملات آمریکا و اسرائیل به ۲۲ مرکز بهزیستی؛ خانه ۲۰۰ مددجو آسیب دید

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 11:24
شاهرود- رئیس سازمان بهزیستی از حملات آمریکا و اسرائیل به ۲۲ مرکز بهزیستی خبر داد و گفت: از ابتدای جنگ تحمیلی رمضان و در پی حملات ددمنشانه دشمن مستکبر، خانه ۲۰۰ مددجو آسیب دیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد حسینی صبح پنجشنبه در جریان بازدید از مراکز بهزیستی شاهرود در جمع خبرنگاران ضمن محکومیت جنایت های اسرائیل و آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران اسلامی بیان کرد: بهزیستی نیز مانند دیگر نهادهای حمایتی، از روز اول جنگ تلاش کرد تا خدمات بی وقفه به جامعه هدف ارائه شود.

وی از اهدای ۷۰ میلیارد تومان کمک به مددجویان آسیب دیده از جنگ رمضان از ابتدای این جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی، خبر داد و افزود: این کمک ها به صورت نقدی بوده است.

رئیس بهزیستی با بیان اینکه کمک های نقدی بین ۱۰ هزار مددجوی بهزیستی در سراسر کشورمان توزیع شده است، گفت: توزیع بیش از ۷۰ هزار بسته معیشتی از دیگر اقدامات بهزیستی از ابتدای جنگ رمضان بوده است.

حسینی از اهدای کمک به کمک به مددجویانی که منازل و مشاغل آنان دچار آسیب شده نیز خبر داد و ابراز کرد: بهزیستی با تمام امکانات خود مسیر خدمت رسانی به مددجویان خود را هموار نگه داشته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای جنگ تحمیلی رمضان ۲۲ مرکز بهزیستی در سراسر کشورمان دچار آسیب و حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار شده است، افزود: منزل ۲۰۰ مددجوی بهزیستی نیز مورد خسارات واقع شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.