تصادف پژو پارس با شتر در بستک ۲ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت 

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 11:11
بستک - برخورد سواری پژو پارس و شتر سرگردان در جاده «لمزان -  دژگان» در غرب استان هرمزگان موجب دو نفر کشته و یک مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جاده‌های غرب استان هرمزگان بار دیگر شاهد حادثه‌ای خونین ناشی از برخورد خودرو با شترهای سرگردان بود.

در این حادثه که در جاده «لمزان به دژگان » رخ داد، یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با سه سرنشین جوان به شدت با یک نفر شتر برخورد کرد.

شدت این حادثه به حدی بود که دو تن از سرنشینان این خودرو که از اهالی روستای «صالح‌آباد» شهرستان بستک بودند، به دلیل جراحات وارده در دم جان باختند.

همچنین سرنشین سوم این خودرو به شدت مجروح و توسط نیروهای امدادی برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شده است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.