عمومهدی: سردار سلیمانی مطیع ترین سرباز ولایت بود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 00:04
اراک- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با صدور پیام تسلیت در پی شهادت رئیس سازمان بسبج مستضعفین گفت: سردار سلیمانی مطیع ترین سرباز ولایت بود.

به گزارش خبرگزاری مهر فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در پی شهادت سردار سرلشکر غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: با نهایت اندوه، شهادت سردار سرلشکر غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین را که به دست رژیم شیطانی آمریکایی-صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، به محضر حضرت امام خامنه‌ای (مدّظله‌العالی)، خانواده محترم آن شهید والامقام و بسیجیان سراسر کشور تسلیت عرض می‌ نمایم.

این پیام می افزاید: این شهید بزرگوار، فرمانده‌ای بود که تمام وجود خویش را وقف اسلام و انقلاب کرده بود، بنده بیش از ۲۰ سال افتخار شاگردی مکتب انقلاب در محضر ایشان را داشته‌ام.

در ادامه پیام بیان شده است: ایشان خود را همواره سرباز کوچک ولایت می‌دانست و در برابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب، مطیع‌ترین سرباز بود، با روحیه‌ای ساده‌زیست، از هرگونه تشریفات و بهره‌گیری شخصی از بیت‌المال دوری می‌کرد و در رعایت سلسله‌مراتب فرماندهی، الگوی تمام‌عیار وفاداری بود.

در این پیام عنوان شده است: حاج غلامرضا سلیمانی، سپاه و بسیج را با عمق جان می‌شناخت و با نگاه خلاقانه و نوآورانه همواره به دنبال رشد این شجره طیبه بود، از طرح‌های فرهنگی و مردمی، همچون کنگره شهدای استان با نقش‌آفرینی دانش‌آموزان، حمایت و پشتیبانی ویژه داشت.

در پایان این پیام آورده شده است: ایشان در سفر خود به استان مرکزی، در جمعی صمیمی آرزوی شهادت کرد و امروز همان آرزو به حقیقت پیوسته است، بی‌تردید خون پاک این شهید بزرگ، سرمایه‌ای برای استمرار راه مقاومت و ولایت خواهد بود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.