برگزاری لیگ برتر والیبال پس از تعطیلات نوروز

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 09:12
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ادامه لیگ برتر و دسته یک پس از تعطیلات نوروز پیگیری خواهد شد.

برگزاری لیگ برتر والیبال پس از تعطیلات نوروز

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ادامه لیگ برتر و دسته یک پس از تعطیلات نوروز پیگیری خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان لیگ آمده است: بدین وسیله به اطلاع می‌رساند با توجه به شرایط به وجود آمده، مسابقات لیگ برتر و دسته یک والیبال در فصل ۰۵-۱۴۰۴ بعد از تعطیلات نوروز ۱۴۰۵ به صورت متمرکز در یکی از استان‌های امن کشور برگزار می‌شود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.