۱۷ نفر چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی مصدوم شدند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 04:16
اراک- رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: شمار مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در این استان ۱۷ نفر است که از این تعداد ۳ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

بهروز ایران نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۷ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در استان مرکزی تا ساعت ۲ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه مصدوم شدند.
وی افزود: از این تعداد، ۳ نفر مصدوم شده و در مراکز درمانی استان مرکزی بستری و تحت مراقبت هستند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی با اشاره به آمار ۱۷ مصدوم چهارشنبه آخر سال گفت: از این تعداد ۱۴ نفر مرد و ۳ نفر زن بوده اند که پنج نفر از مصدومان، عابر پیاده بودند.

ایران‌نژاد بیان کرد: از این تعداد ۱۱ نفر دچار آسیب به چشم و ۶ نفر دچار سوختگی در اندامها هستند

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.