رایزنی امیر قطر و شاه اردن درباره تحولات منطقه

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 16:49
امیر قطر و شاه اردن درباره تحولات منطقه رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، امیر قطر و پادشاه اردن در دیداری در دوحه با بررسی تحولات منطقه بر ضرورت توقف جنگ در خاورمیانه تاکید کردند.

دیوان امیری قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد: تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر با عبدالله دوم، پادشاه اردن درباره اوضاع منطقه در سایه تشدید تنش‌ها و ادامه حملات گفت‌وگو کرد.

طبق این بیانیه، امیر قطر و پادشاه اردن بر ضرورت توقف همه اقدامات نظامی که می‌تواند به گسترش درگیری بیانجامد، تأکید کردند.

دیوان امیری قطر در ادامه بیانیه خود آورده است: تمیم بن حمد آل ثانی و عبدالله دوم مخالفت خود را با حملات علیه قطر، اردن و چند کشور منطقه اعلام کردند و خواستار توقف جنگ و بازگشت به میز گفتگو شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.