
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما جواد افشار کارگردان سینما و تلویزیون در یادداشتی نوشت:
جنگ فقط میدان ویرانی و خونریزی نیست، گاهی میدان آگاهی است. امیدوارم این جنگ باعث آگاهی و بیداری کسانی شده باشد که به هر دلیلی خواب بودند، یا خود را به خواب زده بودند.
شاید خون مردم بیدفاع، شاید خون سربازان شجاع این سرزمین، شاید خون کودکان و دخترکان بیگناه و شاید خون عزیزی که همواره دلش برای قوی شدن ایران و عزت ایرانی میتپید هزینه دردناک این آگاهی بوده باشد که داده شد!
اکنون وقت بیداری و کنار هم بودن است تا پیکر زخم آلود ایران عزیز را در آغوش بگیریم که بیش از این توسط ددمنشان وحشی و بیرحم و شیطانصفت روزگار زخم بر ندارد.
باشد که نوادگان رستم و آرش و نادر و همت و زینالدینها استخوانهای تو خالی این غداران کودککشِ بیوجود را بشکنند و ایران را دوباره بسازیم.