مرکز دیالیز هلال مهر زنجان افتتاح شد

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:51
زنجان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر زنجان در افتتاح مرکز دیالیز هلال مهر استان، گفت: حمایت از سلامت انسان‌ها جزء وظایف و تکالیف هلال احمر و بازتاب‌ دهنده حس بشردوستی جمعیت هلال احمر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی در آئین افتتاح مرکز دیالیز هلال مهر زنجان افزود: حمایت از سلامت انسان‌ها که جزء وظایف و تکالیف ماست و بازتاب‌دهنده حس بشردوستی جمعیت هلال احمر است.

وی ادامه داد: حمایت از بیماران و سلامت آن‌ها برای ما خیلی مهم است. این نوید را امروز در این افتتاحیه به بیماران عزیز می‌دهم که برای آن‌هایی که کم‌برخورد هستند، انشالله در کمترین زمان سرویس رفت‌وآمدی برای بیماران تأمین خواهیم کرد.

هاشمی افزود: امروزه جمعیت هلال احمر ثابت کرده که در همه بخش‌های سلامت اجتماعی می‌تواند گره‌گشا باشد و در کنار ارگان‌های خدمات‌رسان، بتوانیم این بستر را ایجاد کنیم و مشکلات را رفع نماییم.

وی خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر ما ۶۸ هزار عضو داوطلب دارد. به نظر من ظرفیت داوطلبانه هم به یاری این بیماران خواهد آمد و خیرین و مجمعی که جمعیت هلال احمر دبیری آن مجمع را بر عهده دارد، نیز همراه هستند.

هاشمی با بیان اینکه با همین افتتاح، قطعاً شاهد توسعه درمانی در زنجان خواهیم بود، افزود: بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و راه‌اندازی این مرکز تخصیص یافته است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.