هشدار پلیس کردستان درباره چهارشنبه‌سوری؛ سوء ستفاده دشمن از شرایط جنگی

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:31
سنندج- فرمانده انتظامی کردستان درباره چهارشنبه سوری و حوادث احتمالی توسط دشمنان هشدار داد و گفت: احتمال سوء استفاده دشمن در شرایط جنگی وجود دارد و مردم باید مراقب باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی ظهر سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌های کردستان اعلام کرد: در حال حاضر کشور در شرایط خاص قرار دارد و عملاً وضعیت جنگی بر استان و همچنین بر مجموعه نیروهای امدادی و درمانی حاکم است، بنابراین لازم است شهروندان بیش از گذشته مراقبت و همکاری داشته باشند.

وی گفت: دشمن تلاش می‌کند از هر فرصتی برای ایجاد ناامنی استفاده کند و این احتمال وجود دارد که جاسوسان و عوامل خود را در قالب افرادی که اقدام به برگزاری مراسم چهارشنبه‌سوری می‌کنند، وارد میدان کند.

سردار الهی تصریح کرد: دشمن ممکن است با چنین اقداماتی به‌دنبال ایجاد حادثه و حتی گرفتن تلفات باشد تا فضای استان را ملتهب کند.

فرمانده انتظامی کردستان باقدردانی از همراهی خوب مردم فهیم استان با نیروهای امنیتی، درخواست کرد، والدین بر فرزندان خود در این شرایط حساس نظارت داشته باشند که با یاری خداوند متعال شاهد حوادث تلخی نباشیم.

وی اضافه کرد: مردم کردستان در این شرایط خاص همچون گذشته با فرهنگ غنی خود در کنار هموطنان خود در راستای آرامش روانی جامعه ایفای نقش خواهند کرد و ما نیز به عنوان خادم در خدمت شما عزیزان هستیم.

سردر الهی افزود: همچنین مردم شریف کردستان نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه تحرکات مشکوک با سرشماره های ۱۱۰ پلیس، ۱۱۳ وزارت اطلاعات و ۱۱۴سازمان اطلاعات تماس بگیرند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.