«کشتی آنجلیکا» در شبکه نمایش سیما

صدا و سیما سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:22
فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» به کارگردانی محمد بزرگ نیا، امشب ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می‌شود.

«کشتی آنجلیکا» در شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در «کشتی آنجلیکا» خواهیم دید: سال‌ها پیش کشتی آنجلیکا با محموله ارزشمندی از طلا و نقره در دریا غرق شده است.

احمد بیک موفق می‌شود محل غرق شدن کشتی را بیابد و در پی خارج ساختن گنجینه آن برآید.

او برای این کار با پسر حاکم شیراز و به شرط تقسیم غنایم عازم محل غرق کشتی آنجلیکا می‌شود، اما پسر حاکم درصدد تصاحب تمام گنجینه برای خود برمی آید غافل از اینکه انگلیسی‌های حاضر در جزیره که از ماجرا باخبر شده‌اند نیز تصمیم مشابهی را برای خود دارند.

عزت‌الله انتظامی، داریوش ارجمند، مجید مظفری و مهدی فتحی در فیلم سینمایی «کشتی آنجلیکا» هنرنمایی کرده‌اند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.