کشف و ضبط صدها سامانه استارلینک ارسالی از سوی دشمن آمریکایی_صهیونی

مشرق نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 14:14
وزارت اطلاعات اعلام کرد صدها سامانه استارلینک ارسالی از سوی دشمن آمریکایی_صهیونی را کشف و ضبط کرده است.

به گزارش مشرق، روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای به شرح زیر اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار ملت شریف ایران می رساند، با اقدامات فنی- اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در واحد ضدجاسوسی وزارت اطلاعات، طی عملیاتی سراسری، صدها سامانه استارلینک ارسالی از سوی دشمن آمریکایی_صهیونی در نقاط مختلف کشور، کشف و ضبط گردید.

در این عملیات ترکیبی و گسترده، با استفاده وسیع از ابزارهای فناورانه، موقعیت سامانه های ماهواره ای شناسایی و فعالیت مجرمانه کاربران آن تحت اشراف و کنترل قرار گرفت. بدیهی است، این سلسله اقدامات تا شناسایی کامل همه ترمینال های اینترنت ماهواره ای که به نوعی در خدمت دشمن قرار دارد، ادامه خواهد یافت.

شایان ذکر است طبق قانون، تهیه و استفاده از سامانه های غیرقانونی استارلینک جرم است و در دوران جنگ، مستوجب اشد مجازات برای مجرمین(به ویژه مرتبطین و عوامل دشمن) می باشد.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.