بررسی وضعیت شبکه برق آزادراه خرم‌آباد-پل زال

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 13:56
خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از بررسی وضعیت شبکه برق آزادراه خرم‌آباد-پل زال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شیرزاد جمشیدی مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان به همراه معاون امور دیسپاچینگ و مدیر توزیع برق شهرستان چگنی از شبکه برق آزادراه خرم‌آباد-پل زال بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: این بازدید با هدف بررسی وضعیت شبکه و رفع موانع احتمالی صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مسائل و مشکلات موجود در زمینه تأمین برق آزادراه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع این مشکلات ارائه شد.

جمشیدی یادآور شد: در این بازدید بر اهمیت حفظ و نگهداری شبکه برق آزادراه و لزوم انجام تعمیرات و نگهداری‌های دوره‌ای تأکید شد تا از بروز هرگونه مشکل در تأمین برق این مسیر حیاتی جلوگیری شود.

بنابراین گزارش، در جریان این بازدید، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از نقاط کلیدی شبکه برق بازدید به عمل آورد و با مسئولان آزادراه خرم‌آباد-پل زال دیدار کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.