ورود سامانه بارشی جدید به کرمان؛ احتمال آبگرفتگی معابر و وزش باد شدید

خبرگزاری مهر سه شنبه 26 اسفند 1404 - 12:57
کرمان- اداره کل هواشناسی کرمان با اشاره به وزش باد نسبتا شدید و رگبار پراکنده باران طی دو روز آینده، از فعالیت سامانه بارشی جدید از اواخر هفته جاری در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، اداره کل هواشناسی استان کرمان پیش از ظهر سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: طبق بررسی اخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی و ضمن تاکید بر هشدار زرد ۵۲، امروز سه شنبه و چهارشنبه در اغلب مناطق به ویژه نیمه غربی و مناطق مرکزی، وزش باد نسبتا شدید و رگبار پراکنده باران به ویژه در ساعات بعد از ظهر مورد انتظار است.

همچنین از اواخر وقت پنجشنبه تا اواسط هفته آینده با فعالیت سامانه بارشی جدید در اکثر مناطق استان کرمان به ویژه نیمه غربی، مناطق مرکزی و برخی مناطق جنوبی و شمالی، ضمن رشد ابر، رگبار باران و گاهی همراه با رعد و برق، در مناطق مستعد تگرگ، مه ، وزش باد نسبتا شدید و تندباد لحظه ای پیش بینی می شود.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به نوع و میزان بارش ها، آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و جاری شدن رواناب محتمل می باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.