بازدید معاون عمرانی استاندار لرستان از شرکت آبفای در روزهای جنگ رمضان

خبرآنلاین سه شنبه 26 اسفند 1404 - 09:57
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بر اثر حمله هوایی دشمن آمریکایی صهیونیستی ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت به ایستگاه پمپاژ آب گلستان خرم‌آباد وارد شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، مهدی مجیدی» در حاشیه بازدید از ایستگاه پمپاژ آب گلستان و اداره اب و فاضلاب شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد: متاسفانه حمله هوایی دشمن آمریکایی صهیونیستی به ایستگاه پمپاژ آب خرم‌آباد خسارت جدی وارد کرد.

به گفته وی ایستگاه پمپاژ آب گلستان ۱۳۰ هزار نفر از جمعیت شهری خرم‌آباد را تحت پوشش قرار داده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان خسارت وارد شده به ایستگاه پمپاژ آب گلستان خرم‌آباد را ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

مجیدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه در حال حاضر خلأ در آبرسانی به شهر خرم‌آباد وجود ندارد گفت: شرکت آب و فاضلاب استان بعد از آسیب به ایستگاه پمپاژ منبع دیگری را جایگزین کرد.

وی تاکیدکرد: در راستای رفع مشکلات به صورت میدانی پای کار هستیم و اجازه نمی‌دهیم خللی در خدمت رسانی به مردم ایجاد شود.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.