حمله پهپادی به پایگاه های آمریکایی در کویت

مشرق نیوز سه شنبه 26 اسفند 1404 - 08:02
گزارش ها از حملات پهپادی به پایگاه‌های نیروهای اشغالگر آمریکایی در کویت حکایت دارند.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه های عراقی، گزارش‌هایی مبنی بر حمله پهپادی به پایگاه‌های نظامیان آمریکایی در کویت منتشر شده است.

در واکنش به این گزارش‌ها، ستاد ارتش کویت با صدور بیانیه ‌ای تاکید کرد که پدافند هوایی این کشور درحال مقابله با حملات موشکی و پهپادی است.

هنوز جزئیات بیشتری از این حملات، از جمله تعداد پهپادها، اهداف دقیق و میزان خسارت‌های احتمالی، به طور رسمی منتشر نشده است.

در همین حال، گزارش هایی نیز درباره تداوم حملات موشکی و پهپادی ایران به پایگاه نظامیان آمریکا در امارات منتشر شده است.

در پی این وضعیت، خبرگزاری امارات اعلام کرد که حریم هوایی امارات به‌عنوان یک اقدام احتیاطی به‌طور موقت بسته شد.

شلیک های موشکی ایران به پایگاه ها و مواضع نیروهای اشغالگر آمریکایی در برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس، به دنبال تجاوز آمریکا به همراه رژیم صهیونیستی به خاک ایران و استفاده از خاک آن کشورها برای تجاوز به ایران آغاز شده است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.