به خارک تعرض شود مبدا تجاوز را خاکستر می‌کنیم

صدا و سیما سه شنبه 26 اسفند 1404 - 02:11
سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح هشدار داد: اگر دشمنان به جزیره خارک، تاسیسات و پایانه نفتی، تعرض و تجاوز کنند همه تاسیسات نفت و گاز کشور مبدا تجاوز را به خاکستر تبدیل خواهیم کرد.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار ابوالفضل شکارچی در ارتباط تلفنی با شبکه خبر افزود: با قدرت نیرو‌های مسلح و پشتوانه مردمی، به تجاوز‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، قدرتمندانه پاسخ دادیم و ضربات بسیار سهمگینی به آن ها وارد کردیم.

وی با بیان اینکه ارتش متجاوز و سران آمریکا، مکرر، تعرض و تجاوز به جزیره خارک را تکرار می‌کنند، از جانب همه نیرو‌های مسلح و ملت شریف ایران به آن ها هشدار داد: اگر آمریکای جنایتکار، به جزیره خارک و تاسیسات و پایانه نفتی این جزیره، تعرض و تجاوز کند، قدرتمند و قاطعانه اعلام می‌کنیم که همه تاسیسات نفت و گاز کشور مبدا تجاوز، مورد تهاجم قرار خواهد گرفت و نیرو‌های مسلح با قدرت، همه تاسیسات نفت و گاز کشور مبدا را که از آن جا به جزیره خارک تجاوز می شود به تلی از خاکستر تبدیل خواهیم کرد.

سردار شکارچی افزود: ثابت کردیم هر جا هشدار دادیم حتما قدرتمندانه عمل خواهیم کرد و هیچ خط قرمزی را در مقابل خودمان نمی‌بینیم.سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح تاکید کرد: کسی که بخواهد به جزیره خارک تجاوز کند در مقابل باید همه تاسیسات نفتی و گازی خود را خاکستر پیش روی خودش ببیند.

وی گفت: اگر این حرف و شعار آن ها عملی و به جزیره خارک، تجاوز شد، در نخستین فرصت، همه تاسیسات نفت و گاز کشور مبدا تجاوز، مورد هجوم نیرو‌های قدرتمند مسلح جمهوری اسلامی قرار خواهد گرفت و باید خاکستر این تاسیسات را مشاهده کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.