بازدید وزیر صمت از واحدهای آسیب‌دیده در شهرک صنعتی کاوه

دنیای اقتصاد سه شنبه 26 اسفند 1404 - 00:03
وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحدهای آسیب‌دیده در شهرک صنعتی کاوه بازدید کرد و از حمایت‌های ویژه برای بازگشت به کار این واحدها خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید محمد اتابک در حاشیه بازدید از صنایع مختلف که مورد حمله آمریکایی - صهیونیستی قرار گرفته‌اند، گفت: اقداماتی برای واحدهای آسیب‌دیده در نظر گرفته شده است، از جمله وضعیت کارگران آنها، برآورد خسارات و کارشناسی‌های لازم در خصوص میزان آسیب‌ها و تامین سرمایه تا به سرعت بتوانند تولید را از سر بگیرند.

اتابک افزود: برای تامین ماشین‌آلات واحدهای آسیب‌دیده نیز میزان ارز مورد نیاز برآورد می‌شود و دولت تلاش دارد این واحدها ساماندهی شوند و دوباره به مدار تولید بازگردند.

وی افزود: استانداران نیز واحدهای آسیب‌دیده در هر استان را معرفی می‌کنند تا مشکلات آنها برطرف شود، دولت بسته حمایتی ۷۰۰همتی را به اجرا گذاشته است و وزارت صمت واحدهای مختلف را به بانک‌ها معرفی می‌کند.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.