
به گزارش گروه مسکن و شهرسازی خبرگزاری صداوسیما ، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان گفت: از آغاز تجاوز صهیونی و آمریکایی به کشور و دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر فعال بودن طرح های عمرانی، پرداخت مطالبات پیمانکاران در حوزه مسکن، راهسازی و بازآفرینی شهری در دستور کار راه و شهرسازی استان قرار گرفت.
حسینی طباطبایی افزود: در دو هفته گذشته تاکنون ۳۷۲ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده که سهم بخش مسکن(آمادهسازی اراضی) ۲۷۰ میلیارد ریال، تامین خدمات روبنایی(مدرسه) ۶۶ میلیارد ریال میباشد و از محل اعتبار سازمان ملی زمین و مسکن واریز شده است.
وی گفت:در بخش نوسازی و احیای بافت فرسوده نیز ۱۰ میلیارد ریال از مطالبات پیمانکاران طی دو هفته قبل پرداخت شده و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار دیگر جهت ادامه عملیات اجرایی ساخت هنرستان سادات شریعتپناهی سمنان در مرحله واریز به حساب پیمانکار قرار دارد.