شرکتهای بیمه ای می توانند خسارات مالی وارده را بدون کروکی پرداخت کنند

خبرآنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 20:21
بیمه مرکزی اعلام کرد شرکتهای بیمه ای می توانند خسارات مالی وارده را بدون کروکی پرداخت کنند.

به گزارش خبرآنلاین،بیمه مرکزی طی بخشنامه ای به شرکتهای بیمه اجازه داد تا پایان شرایط ناشی از جنگ خسارات مالی وارده را بدون کروکی پلیس پرداخت کنند.
تسنیم در خبری نوشت: معاون توسعه و نوآوری بیمه مرکزی در این بخشنامه با اشاره به  ماده (۴۰) قانون «بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث ناشی از وسایل نقلیه»، آمده است: در راستای حمایت از حقوق بیمه گذاران، بیمه شدگان و صاحبان حقوق آنها، با توجه به شرایط پیش آمده و به منظور تسهیل خدمات‌رسانی به مردم شرکت های بیمه مجاز می باشند تا پایان شرایط ناشی از جنگ(با اعلام بیمه مرکزی ایران)، خسارت مالی ناشی از حوادث رانندگی را در مواردی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده در زمان حادثه بیمه نامه معتبر دارند و بین طرفین اختلافی وجود ندارد، با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوطه تا سقف تعهد مالی مندرج در بیمه نامه بدون اخذ کروکی پرداخت کنند.

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.