انهدام باند تروریستی تجزیه‌طلب در خوزستان

همشهری آنلاین دوشنبه 25 اسفند 1404 - 19:25
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس از  انهدام  یک باند تروریستی سه نفره در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس خوزستان در روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه اعلام کرد: یک باند سه نفره وابسته به گروهک‌های تجزیه‌طلب که در حال برنامه‌ریزی برای اقدامات تروریستی برای حمله مسلحانه به مراکز انتظامی و نظامی بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات انتظامی استان شناسایی و دستگیر شدند.

گفتنی است این تیم سه نفره برای اقدامات تروریستی خود مبالغ هنگفتی از گروهک‌های معاند دریافت کرده بودند تا در فرصت مناسب به مراکز نظامی و انتظامی حمله مسلحانه کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.