قول جدید استقلال به بازیکنان خارجی

خبرورزشی دوشنبه 25 اسفند 1404 - 19:20
باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی خود در مورد دستمزدشان قول جدیدی داده است.

بازیکنان خارجی استقلال اگرچه  هنوز به طور رسمی جدا نشده اند ولی در عین حال، مطالبات خود را نیز به طور کامل دریافت نکرده آمد.

از قرار معلوم باشگاه استقلال به نفرات خارجی خود تاکید کرده و قول داده است که دستمزد باقیمانده آنها را به طور نقدی پرداخت خواهند کرد و مشکل تامین اعتبار هم ندارند. استقلال درصدد یافتن یک راه قانونی برای انتقال پول مذکور به بانکهای خارجی و واریز آن به حساب نفرات غیر ایرانی است تا این مرحله از پرداخت را هم انجام بدهد و دچار مشکل حقوقی نشود.

طبق قانون فیفا، فراهم کردن شرایط برای پرداخت مطالبات نفرات خارجی جزو تعهدات باشگاه بوده و اگر به هر دلیل حقوق یا بانکی، این پول سروقت پرداخت نشود، فدراسیون جهانی فوتبال حق را به خارجی ها می دهد. دقیقا مثل همان داستانی که برای استراماچونی و کالدرون درست شد.

بیشتر بخوانید: دغدغه جام برای تیم‌های لیگ برتری در روزهای جنگی/ ادعای استقلالی‌ها: ما قهرمانیم و سهمیه برای ماست!

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.