ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شهدای میناب شد + عکس

رکنا دوشنبه 25 اسفند 1404 - 18:10
ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شهدای میناب شد.
ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شهدای میناب شد + عکس

به گزارش رکنا، باشگاه پرسپولیس که این‌روزها با برپایی موکب در سطح پایتخت، به مردم تهران خدمت‌رسانی می‌کند، حالا در اقدامی جدید نام ساختمان اداری این باشگاه را به یاد شهدای مدرسه دخترانه شجره طیبه به شهدای میناب تغییر داد.

گفتنی است؛ در حمله روز شنبه نهم اسفندماه متجاوزان آمریکایی صهیونیستی به مدرسه ابتدایی دخترانه شجره طیبه در شهرستان میناب، ۱۶۵ نفر از جمله دانش‌آموزان، کادر آموزشی و برخی از والدین دانش‌آموزان جان خود را از دست دادند و ۹۵ نفر نیز زخمی شدند.

ساختمان باشگاه پرسپولیس به نام شهدای میناب شد

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.