به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه، در مراسمی با حضور سرتیپ پاسدار محمد نظر عظیمی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) و به پیشنهاد سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان، با حکمی از طرف سردار احمد وحیدی جانشین فرماندهی کل سپاه، سرهنگ پاسدار سجاد رضوانیان فر به عنوان فرمانده تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل علیه السلام معرفی شد.
پیش از این سرتیپ دوم پاسدار محمد علیپور عهده دار این مسئولیت بودند که از زحمات و تلاشهای ایشان تکریم به عمل آمد.












