معرفی فرمانده تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل(ع) لرستان

خبرگزاری مهر دوشنبه 25 اسفند 1404 - 17:31
خرم‌آباد- فرمانده جدید تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ماه، در مراسمی با حضور سرتیپ پاسدار محمد نظر عظیمی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) و به پیشنهاد سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام استان لرستان، با حکمی از طرف سردار احمد وحیدی جانشین فرماندهی کل سپاه، سرهنگ پاسدار سجاد رضوانیان فر به عنوان فرمانده تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل علیه السلام معرفی شد.

پیش از این سرتیپ دوم پاسدار محمد علیپور عهده دار این مسئولیت بودند که از زحمات و تلاشهای ایشان تکریم به عمل آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.