مسی از لغو فینالیسیما نا امید شد

افکار نیوز دوشنبه 25 اسفند 1404 - 15:45
لیونل مسی، کاپیتان آرژانتین، از لغو دیدار فینالیسیما عمیقاً ناامید شده است، زیرا آن را فرصتی مهم می‌دانست.

ستاره اینتر میامی و شماره ۱۰ همیشگی آلبی‌سلسته آرزو داشت این بازی مقابل اسپانیا را به‌عنوان یک آزمون بزرگ پیش از جام جهانی انجام دهد، اما در بحث‌هایی که به لغو مسابقه منجر شد هیچ نقشی نداشت.

این مسابقه بین آرژانتین (قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۲۴) و اسپانیا (قهرمان یورو ۲۰۲۴) در ابتدا قرار بود ۲۷ مارس در قطر برگزار شود، اما به دلیل ادامه درگیری‌ها در خاورمیانه لغو شد. یوفا اعلام کرد: «پس از گفت‌وگوهای طولانی میان یوفا و مقامات برگزارکننده در قطر، امروز اعلام می‌کنیم که به دلیل وضعیت سیاسی فعلی در منطقه، فینالیسیما نمی‌تواند در قطر برگزار شود.»

یوفا همچنین افزود که گزینه‌های عملی دیگری را بررسی کرده، اما هرکدام برای فدراسیون فوتبال آرژانتین (AFA) قابل قبول نبوده است.

در مقابل، کنمبول اعلام کرد که مکان‌ها و تاریخ‌های دیگری بررسی شده بود، اما یوفا آن‌ها را رد کرده است. در این بیانیه آمده که AFA روز شنبه با اصل برگزاری بازی موافقت کرده بود، اما پیشنهاد داد مسابقه در ۳۱ مارس برگزار شود. با این حال یوفا اعلام کرد که برگزاری مسابقه در این تاریخ  تنها چهار روز پس از زمان پیشنهادی اولیه ممکن نیست و در نهایت فینالیسیما لغو شد.

مسی این مسابقه را فرصتی برای کسب  چهل‌ونهمین جام تیمی دوران حرفه‌ای خود می‌دانست و هیچ نقشی در تصمیم نهایی برای لغو این دیدار نداشت.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.